P+ styrker kontakten til medlemmerne

17. februar 2025

circle

De kommende år vil byde på mere proaktiv og relevant rådgivning til medlemmerne af P+ understøttet af digitale løsninger.

I de kommende år vil P+ øge medlemstilfredsheden gennem proaktiv og relevant rådgivning, der skal understøttes af digitale løsninger. Sådan lyder en af målsætningerne i P+’s nye strategi frem mod 2027.

”Vi vil gøre det nemt at være medlem af P+, og derfor har vi i de kommende år blandt andet fokus på at styrke rådgivningen, så vi kan være mere proaktive og kontakte medlemmerne, når det er relevant for netop dem. Samtidig vil vi forsat udvide det digitale medlemsunivers, så det understøtter rådgivningen og imødekommer medlemmernes behov for effektive selvbetjeningsløsninger,” siger Lene Mortensen, medlemsdirektør i P+.

Den positive udvikling skal fortsætte

I den seneste medlemsundersøgelse angiver tre ud af fire medlemmer, at de har haft kontakt til P+ det seneste år. Samtidig er der overordnet set stor tilfredshed med både rådgivning og   vores digitale kanaler som Min pension og hjemmesiden pplus.dk. Det samme gælder webinarer og nyhedsbrev. Der er med andre ord et godt udgangspunkt at bygge videre på.

Selvom størstedelen af medlemmerne allerede erklærer sig tilfredse med den personlige rådgivning, er det dog ikke alle, der føler sig klædt ordentligt på til selv at tage beslutninger om deres pension.

”Jeg er glad for, at vi har kontakt til størstedelen af vores medlemmer, og at vi er lykkes med at styrke både den personlige og digitale kommunikation med medlemmerne de senere år”, siger Lene Mortensen, og fortsætter:

”Men vi er opmærksomme på, at vi fortsat kan gøre mere for at klæde medlemmerne bedre på, når de skal tage stilling til deres pension, og det vil være et aktuelt indsatsområde. Vi ansætter i øjeblikket flere rådgivere og udbygger vores digitale værktøjer, så vi kan fortsætte den positive udvikling i de kommende år."

Kan vi kontakte dig?

Medlemskommunikationen i P+ er digital, og derfor er det vigtigt, at vi har dine kontaktoplysninger. Så er du nemlig sikker på, at vi kan kontakte dig, når der er noget, som du skal forholde dig til i forbindelse med din pension hos os. Du kan oplyse – eller opdatere – dine kontaktoplysninger via Min pension

Log på herarrow-right