I P+ er det vores mål, at du altid får kompetent og faglig rådgivning fra vores dygtige og engagerede medarbejdere. Alligevel kan der opstå situationer, hvor du er uenig med os, eller der kan ske fejl.

Kontakt Medlemsservice
Hvis du er utilfreds eller uenig i vores afgørelse/rådgivning, skal du i første omgang kontakte Medlemsservice. De ved mest om dig og din ordning, og derfor kan det være en vej til at få løst de uoverensstemmelser, der måtte være.

Skriv til os via Kontakt os eller send en mail til rådgivning@pplus.dk

Klageansvarlig
Hvis du, efter at have kontaktet Medlemsservice, fortsat er uenig i behandlingen af din henvendelse eller afgørelse, kan du klage til vores klageansvarlige, som i P+ er vores Specialistteam.

Send en mail til klageansvarlig@pplus.dk 

Ankenævnet for Forsikring
Hvis du er uenig i afgørelsen fra klageansvarlig, kan du klage til:

Ankenævn for Forsikring
Østergade 18, 2. sal
1100 København K

Telefon 33 15 89 00

Det koster 200 kr. at klage til Ankenævnet for Forsikring, og du skal bruge en særlig formular, som du kan finde på www.ankeforsikring.dk.

Persondata
Ønsker du at klage over P+’s behandling af dine persondata, skal du sende en mail til vores databeskyttelsesrådgiver Sara Løchte på DPO@pplus.dk