Nyt til pensionerede medlemmer: Se dine fremtidige udbetalinger på Min pension

Nu kan du som pensioneret medlem se, hvor meget du i fremtiden kan forvente at få udbetalt i alderspension hos P+.

15. juni 2021, kl. 06:31

For dig, der får udbetalt alderspension fra P+, er der nu en mulighed på Min pension for at se, hvordan din pension forventes at udvikle sig, mens du får den udbetalt. Det giver dig overblik over, hvor meget du har udsigt til at få udbetalt af din ordning i årene og månederne fremover.

Den nye mulighed i Min pension giver dig vigtig viden om din aktuelle og fremtidige økonomi under udbetaling af din ordning. Samtidig opfylder vi et helt konkret medlemsønske, der blev fremlagt på seneste generalforsamling. Forslaget var netop en opfordring til, at pensionerede medlemmer også får information om de forventede udbetalinger af deres pension.

”I P+ ønsker vi at være medlemmernes pensionskasse, både under og efter deres arbejdsliv. Vi er glade for nu at kunne give vores pensionerede medlemmer et billede af, hvordan netop deres egen pension og dermed købekraft forventes at udvikle sig i de kommende år”, siger administrerende direktør i P+, Søren Kolbye Sørensen.

Senere på året vil også medlemmer, der får udbetalt invalidepension, kunne se deres forventede, fremtidige udbetalinger på Min pension.

Se mere på Min pension
Min pension på pplus.dk kan du under Prognose se din individuelle prognose for, hvor meget du kan forvente at få udbetalt i pension om måneden og på årsbasis. Du kan se den forventede udvikling i udbetalinger ved højt, forventet og lavt afkast.